23.3.20

Eu teño un soño





Eu teño un soño, unha canción para cantar
Para axudarme a afrontar calquera cousa.
Se ves a marabilla dun conto de fadas
Podes levar o futuro, mesmo se falla.
Eu creo nos anxos,
Algo bo en todo o que vexo.
Eu creo nos anxos,
Cando saiba que o tempo é o bo para min.
Cruzarei o regato - eu teño un soño.

Eu teño un soño, unha fantasía
Para axudarme a través da realidade.
E o meu destino fai valer a pena a espera
Empurrando a través da escuridade aínda outra milla.
Eu creo nos anxos,
Algo bo en todo o que vexo.
Eu creo en anxos,
Cando saiba que o tempo é o bo para min.
Cruzarei o regato - eu teño un soño.
Cruzarei o regato - eu teño un soño

Eu teño un soño, unha canción para cantar
Para axudarme a afrontar calquera cousa.
Se ves a marabilla dun conto de fadas
Pode levar o futuro, mesmo se falla.
Eu creo en anxos,
Algo bo en todo o que vexo.
Eu creo en anxos,
Cando saiba que o tempo é o bo para min.
Cruzarei o regato - eu teño un soño.
Cruzarei o regato - eu teño un soño.

Ningún comentario:

Publicar un comentario