22.6.19

Cantigas galegas "Trubisqueira"


Chamáchesme trubisqueira, ai si , si,
cháchesme trubisqueira, ai si, si, ai no, no 
herba que o gando non come, ai si, si
máis vale ser trubisqueira ai si, si, ai no no ,
que muller de ruín home, ai si, si.

Xa me dicho teu pai
que te saque a bailar
e no medio do baile
que deixe quedar (bis)
ai si ,si, ai non, non
xa me dicho teu pai
que te saque a bailar.

O río cando vai cheo ai, si, si
o río cando vai cheo ai, si, si, ai non, non
leva carballos e follas ai si, si
tamén podía levar, asi si, si, ai non, non
as linguas marmuradoras, ai si, si

Xa me dicho teu pai
que te saque a bailar
e no medio do baile
que deixe quedar (bis)
ai si ,si, ai non, non
xa me dicho teu pai
que te saque a bailar.

Salqueiro verde no río, ai si, si
salgueiro verde no río, ai si, si, ai non, non
cuberto de flores brancas, ai si, si,
como queres que te queira, ai si, si, ai non, non
sendo ti galán de tantas, ai si, si

Xa me dicho teu pai
que te saque a bailar
e no medio do baile
que deixe quedar (bis)
ai si ,si, ai non, non
xa me dicho teu pai
que te saque a bailar.

Vou da-la despedida, ai si, si
Vou da-la despedida, ai si, si, ai non, non
por riba dun pau de xesta, ai si, si
aquí está a boa xente, ai si, si, ai non, non
aquí está a xente na festa, ai si, si.

Xa me dicho teu pai
que te saque a bailar
e no medio do baile
que deixe quedar (bis)
ai si ,si, ai non, non
xa me dicho teu pai
que te saque a bailar. (BIS)

Chamáchesme trubisqueira, ai si , si,

Ningún comentario:

Publicar un comentario