4.6.19

O rama, que linda rama


O rama, que linda rama
o rama da Oliveira
o meu par é o máis lindo
que anda na roda enteira BIS
aquí en qualquer lugar
O rama, que linda rama!

E ao pasar a ribeiriña puxe o pé
mollei a mia puxe o pé BIS
Mollei a meia ...
E ao pasar a ribeiriña rompín a
Miña viola rompín a BIS
Miña viola ...
Xuntei cachiño a cachiño para fa_
çer unha nova, para fa_ BIS
çer unha nova...

O rama, que linda rama
O rama do alecrín
o meu par é o mais lindo
que anda no meu xardín BIS
aquí en qualquer lugar
O rama, que linda rama
O rama do olivar

O pai quixo a nai non deixou
o pai quixo a nai non dexaba
eu quería bailar con ela
e o pai quixo a nai non deixaba
O pai quixo a nai don deixou
o pai quixo a nai non deixaba
meu señor ragariga esa
toda a noite me namoraba

Ai dáme da pera a metade
da mazá un bocadiño
da laranxa un sorbor 
Ai da tua boca un beixiño

Ningún comentario:

Publicar un comentario