29.5.20

"Julie Manet e un gato" - Pierre Renoir - Cora Q.V. (6ºC)

Título orixinal: Julie Manet dit aussi L'enfant au chat Julie Manet tamén chamado "A rapaza cun gato "(1887).
"Eu son Julie Manet. Meus pais, Berthe Morisot e Eugène Manet, tiñan unha grande amizade co pintor Pierre Renoir, ao que admiraban polo seu gran talento. Por iso, no é de extrañar que decidiran encargarlle a este  pintor maestro do impresionismo  un retrato meu. Nacín en 1878 e o cadro pintouse en 1887, cando eu tiña 9 anos. A técnica pictórica empregada foi o óleo. Recordo que as sesións nas que posei para Renoir foron,  moi tranquilas e que o cadro foi pintado pouco a pouco, algo que non era propio deste artista. Din que o cadro desprende felicidade e encanto, que miro ao espectador con ollos cheos de vida. No meu colo atópase moi cómodo o meu gato, que está descansando e cheo de ledicia nos meus brazos. Din que alguén que non vivira cun gato non podería reproducir a expresión dun animal como fixo Renoir.  O cadro podedes velo no Museo d’Orsay, París (Francia)."  Cora Q.V.  (6ºC) - Ver máis Cadros Vivos

Ningún comentario:

Publicar un comentario