27.5.19

Se te casas en Ourense

Se te casas en Ourense pídelle a proba primeiro (BIS)
da cacheiriña do porco e o bon viño do Ribeiro (BIS)

Se vas ó Ribeiro, ó Ribeiro de Avia,
se vas ó Ribeiro, vai por Ribadavia,
vai por Ribadavia, ven por Ventosela,
que hai unha neniña que dá xenio vela,
que dá xenio vela, dá noxo mirala,
se vas ó Ribeiro vai por Ribadavia.

Se me queres por amigo, dáme viño do Ribeiro,
pantrigo de Ribadavia, nenas do Chan de Amoeiro.
Retrouso
Agora xa non se leva pedirlles as fillas aos pais; [BIS]
entrar pola porta adentro: Meu sogro, que tal lle vai? [BIS]
Retrouso
Eu caseime no Ribeiro pola fama do bo viño [BIS]
e o lacazán do meu sogro soio tiña un pipotiño. [BIS]
Retrouso
Eu caseime por un ano por ve-la vida que era; [BIS]
o ano xa vai pasando solteiriño quen me dera. [BIS]

Ningún comentario:

Publicar un comentario